Drone-værksted og servicecenter

Vi reparerer din drone og udstyr til konkurrencedygtige priser

drone-værksted

Professionelt drone-værksted i København

Vi har etableret et servicecenter i vores hovedkvarter i København, hvorfra vi håndterer vores reparationer. Vi har to reparatører ansat, der har specialiseret sig i alt lige fra DJI-produkter til små racer-droner. Vi går op i at levere en hurtig, effektiv og derfor prisbillig service på dit produkt, så du hurtigst muligt kan komme ud og flyve igen.

Rimelige priser

Priser

Officielle reservedele

DJI reservedele

Erfarne teknikere

Teknikere

Hurtig ekspedering

Reparation

Gennemsigtighed i vores procedurer og overslag

Vi har en simpel og overskuelig procedure, der sikrer gennemskuelighed for kunden - både når det gælder tidsforbrug, pris og tidspunkt for tilbagelevering. Her ses vores procedure for håndtering af reparationer

1. Opret sag

Kunden opretter en sag i vores servicecenter ved at gå til siden opret sag og udfylde formularen med relevante oplysninger. Ved oprettelse af sag vil kunden modtage en seddel, der skal vedhæftes forsendelse. Vores tekniker vil efterfølgende kontakte kunden, bekræfte modtagelse af henvendelsen og evt. supplerer med nogle spørgsmål.

2. Modtagelse

Kunden overleverer produktet til vores serviceafdeling. Det kan enten være med posten, fragtmand eller ved fysisk overlevering på vores adresse i København. Ved afsendelse skal kunden printe den seddel ud, som systemet udskriver ved indlevering af en sag i vores system. Der står adressen på vores værksted.

3. Estimering af pris

Vores teknikere undersøger og kontrollerer de indsendte produkter. Efterfølgende vender teknikeren tilbage til kunden med en pris for reparation af det indsendte produktet. I nogle tilfælde vil der være nogle opfølgende spørgsmål før en endegyldig pris kan fremlægges.

4. Kunden vurderer tilbud

Kunden vurderer det tilsendte tilbud fra vores servicecenter. Såfremt kunden accepterer tilbuddet, så effektueres det umiddelbart bagefter. Vi informerer derefter kunden med en estimeret dato for, hvornår reparation er klar til forsendelse eller afhentning.

5. Reparation

Efter kundens accept går vores servicecenter i gang med at reparere produktet. Behandlingstiden er afhængig af opgavens omfang, samt hvor belastet vores servicecenter er på det givne tidspunkt. Kunden kan følge processen gennem vores system.

6. Levering til kunde

Når reparationen er gennemført vil kunden blive noteret gennem vores interne system. Her aftales der med kunden, hvordan kunden ønsker at modtage produktet, der enten foregår ved afhentning på adressen eller ved forsendelse med GLS.


Mulige prisoverslag

Det kan muligvis være svært for kunden at vurdere, hvor lang tid vores teknikere er om at udføre en reparation. For at give et overblik har vi kommet med nogle priseksempler på en række skader, så kunden kan danne sig et overblik over en mulig pris. Prisen er ekskl. reservedele. Alle prisoverslag omhandler Phantom 3-produktet.

Obs: priser er udelukkende for værkstedstiden - og inkluderer ikke reservedelene

Skift af skal

Tid: 2 timer

Pris: 1200 DKK inkl. moms

Skift af motor

Tid: 1 time

Pris: 600 DKK inkl. moms

Skift af kamera-enhed

Tid: 1,5 time

Pris: 900 DKK inkl. moms

Opdatering

Tid: 1 time

Pris: 600 DKK inkl. moms



Har du spørgsmål til vores service?

Vent venligst ...

Varen er lagt i kurven
{{var product.name}}
Continue shopping
View cart & checkout